Hvad? Man kan få meget mere værdi ud af en konference ved at lave indholds-interviews. De kan laves direkte efter oplægsholderne har været på scenen med deres budskaber og visioner. På den måde får I mulighed for at gentage de væsentligste budskaber og pointer efter konferencen til de deltagere, der gerne vil have de vigtigste pointer gentaget samt dele budskaber fra konferencen til de deltagere, der ikke kunne komme.

Hvorfor? Når indholdet på konferencen er væsentligt er det også relevant at gentage det efter konferencen til dem, der ikke kunne deltage. Eller at gentage for deltagerne, der igen får slået budskaberne fast med et professionelt interview, som tager udgangspunkt i lige præcis det væsentligste. 

Hvordan? Oplægsholderne/keynotes bliver interviewet i et professionelt set-up, indholdsinterviewene redigeres, tekstes inkl. grafik og returneres digitalt. Herefter har I et delbart produkt, der kan anvendes på alle sociale platforme, eksterne og interne kanaler samt deles blandt deltagerne og potentielle deltagere. Vi former interviewene, som I ønsker dem i varighed og udtryk. Budskaberne fremstår ægte med et professionelt indholds-interview. 

Se eksempler på pakker og priser

ISS konference 

Indholdsinterviews

Del din historie 

Spibs formål er at inspirere og formidle, derfor skal interviewet og videofilm udkomme på de kanaler, hvor du rammer de relevante mennesker - din målgruppe. 

Vi rådgiver om målgrupper og relevante distributionskanaler, der passer til dit behov, samt rådgiver om effektiv kommunikation i forbindelse med  udgivelserne af interview-videoerne.

Hvordan & hvorfra skal interviewet distribueres?


Fra egen profil/virksomhedsprofil/promoveret.


Sociale medier (LinkedIn, YouTube, Facebook, Instragram,Twitter)


Fagmedier eller interne kommunikationskanaler.


Præsentationsvideoer.


Aftermovies fra events

SPIB kanalen på YouTu

Kontakt

Kontakt os for at høre mere om SPIB og hvad vi kan gøre for dig eller din virksomhed