* Live-talks *Virtuelle-talks* Debatter *Konferencer
*Samtaler *Interviews *Webinars *Video
Vi laver videoindhold baseret på jeres eget budskab, hjælper dig med at producere indhold i interviewformat med profesionelle journalister. Vi laver budskabsformidling eller content efter behov.
Vi får dig til at shine og se troværdig ud.
Se eksempler på pakker eller kontakt os for at få skræddersyet en pakke til dine behov.
Video-film
- Redigering af eget video materiale eller hvor vi filmer indhold af event
- 2 teasers á 15 sek
- Færdig videoklip op til 3- 5 min.
- Indledende samtale om produktionen
- Undertekster
- Professionel redigering: lyd, lys, redigering, color grading-
Interview-film
- 1 interview á 3 eller 6 min. med eller uden studievært i billedet
- 1 teasers á 15 sek
- Personlig samtale om produktionen, indhold & vinkler
- Undertekster
- Professionelle optagelser: lyd, lys, redigering, color grading-
Medietræning
masterclass
- 3 timers medietræning og masterclass
- lær at være på skærmen og bliv tryg
- Personlig samtale om behov
- Virtuelt eller fysisk
- Studie - øv dig som vært eller interviewgæst
- Professionelle optagelser & samtaler
- Velegnet som masterclass med eksklusiv træning
*Alle priser ex. moms
Interview med museumsdirektør - se flere eksempler
Hvor, hvordan & hvad?
Location er enten hos dig/jer selv eller i et professionelt studie, hvor interviewet optages. Vi har på forhånd haft en indledende samtale, hvor vi har gennemgået rammerne og indholdet for interviewet. Det er dig, der kender din historie og budskab bedst, det er os, der guider dig og stiller de rigtige spørgsmål. På den måde får du/I fortalt den mest relevante og værdifulde historie får modtager. Et godt råd: Øv dig i at fortælle din historie højt, før vi optagedagen. Vores mission er at få dig til at se bedst ud og komme ud med dit/jeres budskab, derfor skaber vi en professionel og tryg proces.
Formål og budskab
Formålet kan variere, men det er vigtigt at være bevidst om, hvad budskabet. Når du kender formålet, og hvad du vil have ud af interviewet, kan vi tilrettelægge det efter ønskede effekt. Vi kan rådgive om tema, mål og modtager.Kig listen igennem for inspiration; inden vi går i gang.
- Vil du skabe kendskab til dig /din virksomhed?
- Vil du genere leads?
- Vil du sælge et produkt eller en ydelse?
- Vil du fortælle om en happening?
- Vil du positionere dig i markedet?
- Vil du briefe dine medarbejdere om en ny situation?
- Vil du forklare dine medarbejdere om en kritisk situation?
- Vil du orientere omverdenen om nye forhold i virksomheden?
- Vil du fortælle din version af historien?
- Andet?
Tema
Når interview-formatet skal ud på en ekstern eller intern platform gælder de samme retningslinjer, som på resten af netter, hvor man gerne vil producere indhold af høj kvalitet.
Du stræber evt. efter at blive opfattet på en bestemt måde eller ændre folks opfattelse eller adfærd. Du skal overveje relation,værdi og aftryk af det, vi skal i gang med.
- Nyheder
- Viden
- Præsentationer
- Tips & tricks
- Tanker
- Budskaber
Værdi
Det er vigtigt, at et interview har en værdi, belyser en problemstilling, er inspirerende, skaber indsigt og oplysning og så må det gerne være underholdende. Få inspiration til hvad der kan skabe værdi for dit interview
- Fortæl om en idé - vidensdeling
- Præsentation af en nyhed
- Fremvisning af en case
- Gode råd og erfaringer
- Branche nyt
- Inspirere andre til at blive inspireret
- Andet – meget andet
Relation
Hvem skal din modtagergruppe have en relation til? Hvem i virksomheden skal fremhæves, og hvem er god til at forklare budskabet og inspirere? Hvem skal interviewes? Det er vigtigt, at man gør sig klart, hvem der skal være ansigtet ud ad til. De fleste gange er det direktøren, der formidler en virksomheds vision og historie, men nogen gange giver det mening, at det er andre medarbejdere.
- Hovedpersonen
- Chefen/CEO
- Lederne
- Medarbejdere
- Eksperter
- Kunder
HVAD VIL DU?
Uanset om du ønsker, at brugeren skal kontakte dig efter interviewet, købe et produkt eller deltage i en debat, er du nødt til at engagere dem følelsesmæssigt. Derfor gør dig altid klart, hvad du vil med et interview eller en video?
Skal modtageren blive overrasket, inspireret eller beroliget? Det er vigtigt at skabe følelsen af noget nyt, bedre, anderledes, nysgerrighed.
Hvad skal modtagerne af dit budskab føle? Det skal du tænke over for at få værdi af din markedsføring og kommunikation.
Skal modtagerne være: Overrasket! Informeret! Orienteret! Klædt på! Uddannet! På vagt! Glæde! Inspireret! Nysgerrig! Underholdt! Beundrende! Opmærksom!